Warszawa - 165 Wolska II
W naszej ofercie m. in. : Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, parking w garażu, monitoring wokół obiektu, parking dla osób niepełnosprawnych, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, parking, sklep na miejscu, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, dostawa artykułów spożywczych, ogrzewanie, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, transfer (dodatkowa opłata), Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, zwierzęta domowe są akceptowane, bezpłatne WiFi, czujnik dymu, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, transfer na lotnisko, sejf, Płatności bezgotówkowe są możliwe, całkowity zakaz palenia, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, transfer z lotniska, parking na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), system alarmowy, gaśnice, transfer, transfer lotniskowy, dostęp do Internetu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Maseczki dla gości, codzienne sprzątanie, parking strzeżony, pokoje dźwiękoszczelne, bezpłatny parking, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, WiFi, śniadanie w pokoju, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, prywatny parking, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, przechowalnia bagażu, całodobowa ochrona, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, bankomat na terenie obiektu, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 200 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 30 mkw);
Apartament 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 25 mkw);
Apartament 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 25 mkw);
Apartament 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 25 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 25 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 25 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 25 mkw);
Studio 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 25 mkw);
Apartament 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 25 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Warszawa - Wolska Serviced Apartments, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.2093165