W naszej ofercie m.in.: Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, WiFi dostępne w całym obiekcie, transfer, dostęp do Internetu, ogrzewanie, bezpłatne WiFi, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, system alarmowy, transfer (dodatkowa opłata), Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, taras, Pojemniki na śniadanie na wynos, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), winda, pokoje dla niepalących, transfer z lotniska, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, część przeznaczona dla palących, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, całkowity zakaz palenia, dostęp za pomocą karty, meble ogrodowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, WiFi, pokoje rodzinne, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Dostęp do personelu medycznego, taras słoneczny, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, transfer na lotnisko, transfer lotniskowy, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, dostęp za pomocą kluczy, usługi konsjerża, pokoje dźwiękoszczelne, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, monitoring wokół obiektu, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, klimatyzacja, zwierzęta domowe są akceptowane, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 10:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Penthouse Uptown by LoftAffair o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracownikówpodróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 1200 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 8 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 łóżko podwójne, 1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 125 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Kraków - Penthouse Uptown by LoftAffair, opinie wczasowiczów
a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.